FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • Dlaczego na Waszej stronie nie ma skarpetek takich marek jak Happy Socks?

    Tworząc ofertę naszego sklepu postawiliśmy przede wszystkim na polskie skarpetki. Wyselekcjonowaliśmy dla Was najwyższej jakości kolorowe skarpetki wyprodukowane w Polsce. Chcemy promować polskie rzemiosło oraz polską kreatywność. I choć sprzedajemy również skarpetki z Portugalii i z Francji, to nie planujemy wprowadzać do naszej oferty skarpetek produkowanych w Azji.

  • Potrzebuję dużej ilości skarpetek, czy dostanę zniżkę?

    Potrzebujesz hurtowych ilości produktów z naszej strony? Napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl. Na pewno zaproponujemy coś ciekawego.

  • Potrzebuję skarpetek z logo firmy, czy realizujecie skarpetki personalizowane?

    Jasne! Tak się składa, że mamy również własną produkcję, a nasze minimum produkcyjne to tylko 100 par. Bez problemu wyprodukujemy skarpetki z własnym wzorem, skarpetki z logo Twojej firmy lub skarpetki dla gości weselnych z datą Twojego ślubu. Napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl, wyślemy Ci ofertę na Twoje personalizowane skarpetki.

  • Gdzie znaleźć Wasz sklep stacjonarny?

    Aktualnie mamy 5 sklepów stacjonarnych z kolorowymi skarpetkami. Znajdziesz nas w Łodzi na Piotrkowskiej 142, w Warszawie w Elektrowni Powiśle oraz Galerii Młociny, w Poznaniu na Półwiejskiej 13 oraz w Krakowie na Stradomskiej 9.

  • Nie udało mi się opłacić zamówienia szybkim przelewem, czy mogę zrobić tradycyjny przelew?

    Oczywiście, w przypadku, gdy nie zadziała bramka płatnicza i nie będziesz mieć możliwości dokonać szybkiej płatności, możesz wykonać klasyczny przelew. Pamiętaj jedynie by podać numer zamówienia.

    Dane do przelewu:
    Odbiorca: Skareptoholik.pl
    Bank: mBank
    Nr konta: 24114020040000390276215720

    Jeśli realizujesz płatność przelewem klasycznym, najlepiej prześlij nam potwierdzenie na sklep@skarpetoholik.pl. Przyśpieszy to proces przygotowania zamówienia i szybciej będziesz się cieszyć kolorowymi skarpetkami.

  • Jaki jest czas dostawy?

    Prezentowane na naszej stronie produkty są dostępne w naszych magazynach, w związku z tym wysyłamy je od razu po zaksięgowaniu wpłaty. Z reguły kurierzy odwiedzają nas około godziny 13, więc jest duża szansa, iż zamówienia złożone przed tą godziną zostaną doręczone już następnego dnia. Zamówienia realizujemy codziennie więc standardowo czas dostawy to 1-3 dni robocze.

  • Czy Skarpetoholik wysyła za granicę?

    Na chwilę obecną nie mamy w standardowej ofercie wysyłek zagranicznych. Jeśli potrzebujesz wysłać skarpetki poza Polskę, skontaktuj się z nami.

  • Nie udało mi się odebrać zamówienia z Paczkomat i zamówienie wróciło do nadawcy, czy mogę je ponownie dostać?

    Oczywiście! Jak tylko przesyłka do nas wróci będziemy mogli ją ponownie nadać. Poprosimy jedynie o pokrycie kosztów dodatkowej wysyłki. Ponowną wysyłkę możesz zamówić i opłacić klikając TUTAJ.

  • Chcę dokonać zwrotu. Co mam zrobić?

    Nie ma problemu. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, możesz je zwrócić w ciągu 30 dni od daty zakupu. Wystarczy, że uzupełnisz formularz: FORMULARZ ZWROTU (uzupełnienie formularza jest równoznaczne z wypełnieniem wniosku odstąpienia od umowy).

    Produkty, które nie spełniły Twoich oczekiwań odeślij na adres:
    Skarpetoholik.pl
    ul. Fabryczna 25
    90-341 Łódź
    sklep@skarpetoholik.pl
    +48 538440061

  • Czy mogę dokonać wymiany?

    Jeśli chcesz wymienić skarpetki na inny model lub rozmiar napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl. Poinformuj nas w mailu na jaki model chcesz zamienić nietrafione produkty. Możesz również dokonać wymiany w jednym z naszych sklepów stacjonarnych w Łodzi, Warszawie, Poznaniu lub w Krakowie (pracownik sklepu poprosi Cię o dowód zakupu). Pamiętaj, skarpety nie mogą nosić śladów użytkowania. Powinny być oryginalnie zapakowane i nie mogą być zniszczone.

  • Moje zamówienie dotarło uszkodzone, co mam zrobić?

    Jeśli Twoje zamówienie zostało uszkodzone w transporcie lub zauważyłeś wadę fabryczną na zakupionym produkcie, koniecznie wyślij nam zgłoszenie na sklep@skarpetoholik.pl. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by zaproponować rozwiązanie.

  • Nie znalazłam /-em tutaj odpowiedzi. Jak się z Wami skontaktować?

    Nasza obsługa klienta pracuje w dni robocze w godzinach 11:00-19:00. Możesz do nas zadzwonić lub napisać wiadomość na sklep@skarpetoholik.pl. Na wszystkie zapytania staramy się odpowiadać na bieżąco.