FAQ - Najczęściej zadawane pytania
-
Dlaczego na Waszej stronie jest tak mało zagranicznych skarpetek?
Tworząc ofertę naszego sklepu postawiliśmy przede wszystkim na polskie skarpetki. Wyselekcjonowaliśmy dla Was najwyższej jakości kolorowe skarpetki wyprodukowane w Polsce. Chcemy promować polskie rzemiosło oraz polską kreatywność. I choć sprzedajemy również skarpetki z Portugalii i z Francji, to nie planujemy wprowadzać do naszej oferty skarpetek produkowanych w Azji.
-
Potrzebuję dużej ilości skarpetek, czy dostanę zniżkę?
Potrzebujesz hurtowych ilości produktów z naszej strony? Napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl. Na pewno zaproponujemy coś ciekawego.
-
Potrzebuję skarpetek z logo firmy, czy realizujecie skarpetki personalizowane?
Jasne! Tak się składa, że mamy również własną produkcję, a nasze minimum produkcyjne to tylko 100 par. Bez problemu wyprodukujemy skarpetki z własnym wzorem, skarpetki z logo Twojej firmy lub skarpetki dla gości weselnych z datą Twojego ślubu. Napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl, wyślemy Ci ofertę na Twoje personalizowane skarpetki.
-
Gdzie znaleźć Wasz sklep stacjonarny?
Aktualnie mamy 4 sklepy stacjonarne z kolorowymi skarpetkami. Znajdziesz nas w Łodzi na Piotrkowskiej 142, w Warszawie w Elektrowni Powiśle, w Poznaniu na Półwiejskiej 13 oraz w Krakowie na Stradomskiej 9.
-
Nie udało mi się opłacić zamówienia szybkim przelewem, czy mogę zrobić tradycyjny przelew?
Oczywiście, w przypadku, gdy nie zadziała bramka płatnicza i nie będziesz mieć możliwości dokonać szybkiej płatności, możesz wykonać klasyczny przelew. Pamiętaj jedynie by podać numer zamówienia.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Skareptoholik.pl
Bank: mBank
Nr konta: 71 1090 1304 0000 0001 6038 5889Jeśli realizujesz płatność przelewem klasycznym, najlepiej prześlij nam potwierdzenie na sklep@skarpetoholik.pl. Przyśpieszy to proces przygotowania zamówienia i szybciej będziesz się cieszyć kolorowymi skarpetkami.
-
Jaki jest czas dostawy?
Prezentowane na naszej stronie produkty są dostępne w naszych magazynach, w związku z tym wysyłamy je od razu po zaksięgowaniu wpłaty. Z reguły kurierzy odwiedzają nas około godziny 13, więc jest duża szansa, iż zamówienia złożone przed tą godziną zostaną doręczone już następnego dnia. Zamówienia realizujemy codziennie więc czas dostawy nie powinien przekroczyć 2-3 dni roboczych.
-
Czy Skarpetoholik wysyła za granicę?
Na chwilę obecną nie mamy w standardowej ofercie wysyłek zagranicznych. Jeśli potrzebujesz wysłać skarpetki poza Polskę, skontaktuj się z nami.
-
Nie udało mi się odebrać zamówienia z Paczkomat i zamówienie wróciło do nadawcy, czy mogę je ponownie dostać?
Oczywiście! Jak tylko przesyłka do nas wróci będziemy mogli ją ponownie nadać. Poprosimy jedynie o pokrycie kosztów dodatkowej wysyłki. Ponowną wysyłkę możesz zamówić i opłacić klikając TUTAJ.
-
Chcę dokonać zwrotu. Co mam zrobić?
Nie ma problemu. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Wystarczy, że uzupełnisz formularz: FORMULARZ ZWROTU (uzupełnienie formularza jest równoznaczne z wypełnieniem wniosku odstąpienia od umowy).
Produkty, które nie spełniły Twoich oczekiwań odeślij na adres:
Skarpetoholik.pl
ul. Fabryczna 25
90-341 Łódź
sklep@skarpetoholik.pl
+48 538440061 -
Czy mogę dokonać wymiany?
Jeśli chcesz wymienić skarpetki na inny model lub rozmiar napisz do nas na sklep@skarpetoholik.pl. Poinformuj nas w mailu na jaki model chcesz zamienić nietrafione produkty. Możesz również dokonać wymiany w jednym z naszych sklepów stacjonarnych w Łodzi, Warszawie, Poznaniu lub w Krakowie (pracownik sklepu poprosi Cię o dowód zakupu). Pamiętaj, skarpety nie mogą nosić śladów użytkowania. Powinny być oryginalnie zapakowane i nie mogą być zniszczone.
-
Moje zamówienie dotarło uszkodzone, co mam zrobić?
Jeśli Twoje zamówienie zostało uszkodzone w transporcie lub zauważyłeś wadę fabryczną na zakupionym produkcie, koniecznie wyślij nam zgłoszenie na sklep@skarpetoholik.pl. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by zaproponować rozwiązanie.
-
Nie znalazłam /-em tutaj odpowiedzi. Jak się z Wami skontaktować?
Nasza obsługa klienta pracuje w dni robocze w godzinach 11:00-19:00. Możesz do nas zadzwonić lub napisać wiadomość na sklep@skarpetoholik.pl. Na wszystkie zapytania staramy się odpowiadać na bieżąco.